Vad händer och fötter ?

Shit, brudar som är yngre än mig tjänar sjukt mycket pengar på bloggar, på bloggar? 
Det känns som att det finns barnkopior på allt. Små mini Elin Klings överallt, All over the place? Vad hände fjorton åriga brudar som är översminkade o  lägger upp dresscodes? Vadå kläd kod? Kom ner på jorden, landa! Vad kommer det bli av alla dom här tjejerna när dom växer upp ? Vilken jävla fis som helst kan bli känd nu, för ingenting. Små brudar med enorma egon för att dom har ett visst antal unika besökare varje månad? Tänk efter, är det inte samma skit du läser i varje blogg, mina kläder, mina skor, det här sminket, mina kompisar, mitt hår, min dresscode? DOM KAN JU FÖR FAN INTE ENS SKRIVA ORDENTLIGT! Nästa generation då, kommer dom bli ännu värre? Räknas inte Iq längre,  är det det man ska ha som mål nu? Hänga på StureP bland dom balla kidsen. Titta på oss, ser ni inte hur jävla tappade våran generation är? Tolvåriga brudar med pumps o platina blont hår? Små tjejer som tror dom lyckats i livet? Inte ens min Mamma tjänar sådana pengar som dom gör, skriv om något vettigt, skriv ut era åsikter på ett bra sätt, gör det värt att tjäna dom pengarna ni gör. Nån måste ju punktera hål på dom där uppblåsta brudarna.


Kommentarer
Postat av: Claudia

Väldigt intressant inlägg.

2009-05-12 @ 16:11:51
URL: http://claudiab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0