Frukt gör dig fet?

"Frukt gör dig fet "


Woot?!  Hallå Anna Skipper ge mig en lista på vad fan man kan äta! Hello Donken, here i come.
Jag kommer ändå dö fet hur jag än gör. Jag älskar mat för mycket, jag är för lat för att skaffa mig anorexi.. Hej börja bygga en XL kista åt mig redan nu.

Satt och fundera, Dessie NIlsson eller vad hon nu heter, antigen är hon galet smart o gör sig dummare än vad hon redan är eller så är hon bara galet dum :)  Ful som fan är hon i alla fall. Känd? För? Göra bort sig offentligt? Ska man bli känd ska det väl lika gärna va för nå vettigt. Inte för att vara blond o dunderful.  Go Blondie, gör bort dig mer, U make my day :)  Mera fula fjortisar åt folket :)  


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå asså ursäkta men dessie är faktiskt en annan person i verkligheten faktiskt klämmer fram ett smackande ljud med läpparna hon är faktiskt sjukt vacker och du är baaara avundsjuk skaffa dig ett liv !!!!!!





ooooh gaaaard I miss

2009-05-06 @ 22:55:03
Postat av: Annacarin

i 'll die with you in donken! ;D

jag saknar dig tjejen :)

2009-05-07 @ 10:32:05
URL: http://babhy.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha , hoppas du fattade att den första kommentaren va från mig? :P

2009-05-07 @ 16:30:10
URL: http://loijsan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0