Torsdag. Tors dag .

Tordag idag, va en sväng till tandläkaren, fick en sista minuten panik o försökte avboka en halvtimme innan, smart, det gick inte hem, fick också reda på att min lustgasmask som jag får varje gång är tio år gammal. Nice. Nu ser jag ut som Ringaren i Notredamme i fejan. Grose. 

Är det inte ganska tragiskt att det enda man gör dag ut och dag in är o väntar på helg, när den är över börjar man om med att längta och så håller man på så, hela livet. Great, kommer väl bli som vilken annan svennebanan som jobbar 8-5och svänger förbi systemet på fredag eftermiddag för att köpa den obligatoriska 3 liters tetran med billit rödvin och fördriver kvällen med att  kolla på något i stil med Robinson, säsong 358, och önskar att livet hade varit annorlunda.
Tur att i alla fall alkoholen är laglig annars hade väl självmordsfallen rasat omkring oss . In i dimman bara.

Men jag är glad ändå, än har det inte gått helt åt helvete, eller jo lite kanske, men det kommer fler tillfällen för att det ska ännu mer åt helvete :)






Kommentarer
Postat av: LOLLO

hej , jag försöker få tag på dig som en idiot .. tröttnar på "Du har kommit till t2 nät, som tillhör 0 7 3 5 7 4 ... blaaablaablaa , vänta lite BLAAAA."

RING MIG DIN GREK!



jag är kär i dig !

2009-05-14 @ 15:09:49
Postat av: Sophie

SAAAAARA! :D

2009-05-14 @ 16:01:41
URL: http://suflaaan.blogg.se/
Postat av: sofijah

också tänkt på de där med att gå o vänta efter helger , de låter så trist :)

2009-05-15 @ 16:56:49
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0