Ska vi leka korv med mos?

Det sol nu för fan, då måste man vara ute, fast det bra kallt ändå, men det sool :) Undra hur långt tid det tar innan man börjar klaga på den också, men just nu duger den alldeles utmärkt som humör höjare för mig även om den inte värmer :)  shit vad jag låter puttinuttig? Hello pessemism kom tillbaka! Optimisten i mig har börjat säga konstiga saker!

Imorgon blire Muppsala och Tierp så bäst fan för solen att den lyser då också ! Grill, grill, grill, grill.
Min rara syter råde mig att svälta fram tills imorgon så  jag skulle orka äta allt, bra idee' Leila, skit bra ! Btw så svarar du inte! SVARA!

Nu ska jag ut o nafsa Ante i ompan o röka massor av cigg :) Yey för mig :)






Älskar dig plutten :)
Fan vad vi är snygga tillsammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0