Lingonvecka.

Vi var och fiska idag. Igen.




Låt mig ta det från början, för mindre än ett år sedan bodde jag i Stockholm (betongen och neonen), men sen fann jag mig plötsligt 1000 mil därifrån, uppe i den norrländska skogen. En fet omställning, från alt till ingenting. Jag avskyr friluftsliv, skog, koskit, bönder och allt som hör till.

Nu helt jävla plötsligt står jag ute med koskit upp till vaderna och kliar mig huvudet, hann inte med anpassningen. när jag ser mig själv ute i naturen fattar jag inte hur jag hamna där. 

 
Till saken, jag konstaterade i alla fall att jag fortfarande inte uppskattar skogen. Norrland är för mycket natur för mig, för mycket SKOG. Det var kallt, blött och stickigt.  MItt ute i lingonskogen, med barr i skorna och mensvärk i magen.
Men jag kan inte säga att det inte va kul, lite kul va det :)  helst utan skog. 








Roddan kan inte gå ordenligt, skogens fel .










 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0