Ingen big deal.

Min pojkvän är ju rolig. Sitter o spelar nåt krigsspel och svär. Kul kul, vad ska jag hitta på då? Gnällde lite över att jag va hungrig men det gick inte hem här nej, så jag sitter o smäller i mej mini marshmallows som är stenhårda eftar att ha legat i öppen påse en vecka typ. Mm yum. Not.

Jag är helt stört sugen på en Cheesburgare, nej det är ingen big deal, inte fram tills jag har stoppat i mig den och kommit underfund med hur många kalorier jag precis svulla i mig.

Men det lätt värt det :)






Nu visar han livstecken igen.

Hejhej.

Kommentarer
Postat av: annacarin

tack för sms ' et har inge pengar så kunde inte svra :)

2009-05-19 @ 22:39:35
URL: http://babhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0