Fred deg

Är sjukt trött idag och min mage spelar mig ett spratt. No fun. No nothing, lovade Ante att klyva ved med honom men jag pallar inte, int ett skit, fast kanske taskigt ? Äh orkar inte. 

Va och kolla efter färg åt morsan idag, snubben som jobba på colorama såg ut som en guldfisk, han är nya aquaman :) 
Så jävla cool . 

Gick ett av snitt av Svullos gamla show, kommer inte ihåg vad det hette, men skitsamma, har liksom inte sjunkit in än, det va som att det körde ett tåg genom mitt huvud så det brusa lite sådär lagomt o sen va det borta och i vinddraget efter fladdra lite grus o skräp runt. Ungefär så kändes att titta på det, sorry alla Svullo lovers men jag fatta inte grejen ? Fet raggare som gör vadå? Näe.. okej för låten "För fet för ett fuck" men inget annat. Ronny och Ragge samma sak, snäppet bättre kanske men fortfarande? Ful jävla Ford, eller som dom säger Fårrd ( en likadan som min pojkvän införskaffat som pilsnerhink !?) . God save me from my misery. 

Jävlar vilket Jidder jag skriver. Värdelöst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0