Nows the time.. to ?

It's the good times and bad the times we have. Det har varit en lång sammanstötning. Men nu är vi är vi här, och även nu måste vi leva, även om vi inte vill. Vissa vill dö, och andra vill leva, vissa vill leva men kommer dö, vissa lever men vill dö. Byt ut dom liven då. Det är grått nu men det kommer sol en dag, även jag vill sova nu, gå under jorden, hålla anda för evigt men om jag ändå har tagit mig ända hit kan jag lika gärna fortsätta frammåt, bakåt har jag ingen lust att gå och neråt känns lite för tidskrävande.

Snälla, korsa mina gränser och stjäl mitt lugn, det är så förbannat tyst här. Ge mig vind i seglen, ge mig kalla stormar.
Ge mig någonting... Men inte mer av det jag har fått.

Det är härligt, härligt smärtsamt, men ändå det bästa vi har.
Jag har inte glömt, men det gör ont att höra era röster men inte vara där. Så då besparar jag mig det
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0