Hmm ..

Okej skrev nyss en lång text om en av alla mina åsikter som snurrar runt i mitt huvud, men kom på att det fan ointressant, alla bloggar är egentligen helt jälva ointressanta. Det bara i brist på mera sysselsättning man läser och skriver sån skit. Som att en bunt radom personer skulle bry sig om vad jag käka till middag eller tänkte på igår. Nej. 

Who cares, har man inget liv får man läsa om andras antar jag .

Det enda metrologerna säger om midsommar är att ha ett paraply redo. Kul start på sommarn, den som är såå lång annars. Jaja. Det kommer fler midsommrar. Kanska fascinerande att efter midsommar så går det mot mörkare tider igen. Eller fascinerande, snarare deprimerande.. suck.

Snart börjar Satc, nåt måste man ju se fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0