Tisdag, eller ?

På riktigt, fan vad gnälliga männsikor är, jag med, men va fan då för? Jeez, vilket slöseri, kul och titta tillbaka på livet och se att det enda man gjorde va att tycka synd om sig själv.

Gick upp imorse, tyckte att det skulle va en bra ide att åtminstone vara i skolan sista dagarna, men det va som att komma till Tjernobyl, totally öde. Så det kändes ju bra att veta att man kunde ha stannat kvar under ett varmt täcke istället. Jaja, shit happens, Mysigt med lite sol i alla fall, inte för att jag är ute och njuter av den, nej, jag sitter inne och "pluggar" till ett sista prov. Fast pluggar och pluggar, kommer väl köra en sista minuten plugg som vanligt och vakna imorgon med lika tom hjärna som innan jag pluggade.

Gud vad jag hatar Danonino reklamen! Fy fan. Jävla ungjävlar. Det finns så sjukt mycket reklamer som verkligen driver en till gränsen av vansinne. Speciellt när man har lingonvecka och sådär allmänt lycklig.

Ooh förresten, jag har klippt mig, igen, fick nå ryck, det vart ojämt, så jag fick gå till frisören ( för pengar som jag egentligen inte har) och fixa till skiten. Resultatet vart typ snagg med mowhak. Men det växer ut, någon centimeter på sidorna så blire skit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0