Pruttomobil :)

Igår hade jag min jungfrutur på en.. Åkgräsklippare!
Har alltid ansett att det ser skit muppigt ut när folk glider om kring på dom, och det gör jag fortfarande men det var fan kul :)  Den såg ut som Dr muggs pruttomobil, as fräsig. MIn nya hobby :)

Sen va vi och fiska, igen. Bara för ovanlighetens skull, fick inte ett skit, var as grinig och kissnödig.

Och imorse försov vi oss bra mycket så det vart ingen skola idag heller. Men who the fuck cares när det bara en vecka till sommarlovet !
 




 

Min bästa vän övergav mig för att klyva ved så jag får roa mig med house nu :)
Älskar dig ändå :)


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Tjena!

Nu är jag inne på mitt tredje diskussionsinlägg, förut har de handlar om Abort och Piercings/tatueringar - denna gång om UNGA FÖRÄLDRAR.



Kika gärna in och lämna din åsikt om det aktuella ämnet.

Tack på förhand!

Kram! :)

2009-06-02 @ 23:33:34
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0