Gaah

Idag är det en depp dag. Det bara är så.

Varför inte göra det enklare för sig själv,  skratta när man är glad, gråta när man är ledsen, säga det man känner.
Nej vi gör våra liv snäppet jobbigare än vad dom redan är.

Hur kan man kasta bort år av vänskap, hur kan man glömma, hur kan man skita i dom som har det sämre än en själv. Är det samhället som gör oss till dom vi är, eller är det vi själva som valt?

Jag tror vi själva väljer. Vi väljer att tycka synd om oss själva, vi väljer att blunda för det vi inte vill se, vi väljer att hata, det är väl det som skiljer oss från allting annat, vi har ett val?
Antigen går man vidare eller så står man kvar.

What of waste of time säger jag bara. Vad vi än får så är vi ändå inte nöjda. Jag kom på det idag. Jag ska fan vara lycklig nu. Jag har det bästa jag kan få. Jag behöver inget mer, jag har er. 
Smörigt? Jag vet. Men måste bara säga det.
 

Alla växer upp någon dag och inser. Det är inte synd om dig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0