Oh, so not ...

Oooooooh god, vad boring. Det här, allting, du.... And so on, and on.

Ibland suger det att leva mulle livet. snart är det ju blåbärs säsong så då kommer det väl suga ännu mer. Skämt åsido, men ja, jag längtar hem.

Hade en ultra mega hemsk mardröm, jag tror den säga allt om min fucked up värld, hur som helst, var ute på någon form av orientering i skogen, såklart, men vi skulle ändå orientera oss mellan olika klädbutiker, det såg ut som ett igenvuxet drottninggatan. Resten av den skiten kommer jag inte ihåg men sen helt plötsligt befann jag mig ute i Görvälns grönområde där jag vart bortrövad av ett gäng cherookee Indianer med tuttarna i vädret och körde oledoledoff mellan mig och ett annat stackars offer. Sen så skulle min pojkvän typ spela hjälte  i min dröm, enligt mig, men han låg och gullade med en annan tuttlisa Indian.

Så intressant va? Näe tänkte väl det. Whatever, nåt måste man roa sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0