Yey :)

Okej, Leila, jag ska inte vara så djup nu :)

Hmm, va inne på en blogg nyss, Desiree nånting, blah blah blah. Hihi roande liten figur måste jag säga, vad vore världen utan muppar som gör bort sig. Fast läser man kommernatrerna så syns det att folk retar sig på henne, förståeligt ja, men jag tror bara att det förstorar hennes redan stora blonda ego. Men men, vi alla är olika. 

Jag själv fick nåt ryck häromdan o tyckte att en ljusare hårnyans skulle passa bra i vårsolen. Ljus vart den men, varför blir ingenting som man tänker sig det i skallen. Igår så smetade jag på blekning för 4:e ggn den här veckan. Still the same god damn ORANGE slash VIT slash BLOND :(

Buhuhuhuhu. Poor me. Sökt sommar jobb också för den delen, In my ass Glada Hudik, Sura klimakteriekossor Hudik snarare. Jaja det kan inte vart lätt att växa upp i skogen. Så det lugnt, Gud förlåter.

Orange, orange, orange, lalalalaaaaaa.

Äe d va inge kul o va icke djup.

Puss fan ändå rå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0