"Hemma"

Nu är jag "hemma" . Vart fan det nu än är .

Är det inte meningen att man ska växa upp med sina erfarenheter, mogna, hitta sig själv?
Seriöst. Jag skäms för din del. Du räknas inte som den du en gång var för mig, för jag är inte heller den samma för dig. Ensamma, det är vad vi är. Det är vad alla är.

En människa kan inte vara överallt, kan inte tillfredställa tusen behov . Jag älskar er men jag orkar inte.

Solen skiner, men det pisskallt ändå. Jävla norrland. Hade en hand full maskrosor i onsdags och snö utanför mitt fönster på torsdagen. Det är inte helt okej.

Allt jag vill ha är tusen mil ifrån varandra, måste man välja? Ja skulle väl nån jävla mupp säga, man kan inte få allt här i livet.
Jo, jag kan. Jag vill. Jag vet inte.
 
Drygt, ja. ensam, ja, blödig, ja. Vet inte annars vad jag ska printa ner. Idag är en dålig dag.




I'm here on the edge again
I wish I could let it go
I know that I'm only one step away
from turning it around

Can you still see the heart of me?
All my agony fades away
when you hold me in your embrace

Don't tear me down for all I need
Make my heart a better place
Give me something I can believe
Don't tear it down, what's left of me
Make my heart a better place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0