Sweet sweet rain...

Det regnar :) Sweet sweet rain ..

Hoppas bara snön försvinner nu. Pallar inte mer, time for vår skor ju :) Okej har typ redan fuskat och halvt misshandlat mina vårisar men ändå . 
 
Har konstaterat att lögner bara orksakar problem för mig, förra veckan kände hade jag noll ambition till att palla arslet till APUn så jag unnade mig en vecka ledigt ( för jag gör det aldriiig annars) och den här veckan så staffar Gud mig på så sätt att jag faktiskt blir sjuk på riktigt. Kunde inte andas inatt så det blev sjukan i morse, satt och funderade allvarligt på om jag faktiskt hade lyckats få KOL vid 17 men tydligen inte. Har i vart fall ännu en gång kostaterat att det där med Glada Hudik bor inte stämmer, fick en jävla surkuk till läkare som gneta lite. Och så fick man den obligatoriska uppläxningen om aja baja rökning med sig hem också. Suck.
Tack för att mina fina pojkvän va med hela tiden iaf :)
 
På tal om att ljuga, förra ggn jag hade APU skulle jag försöka mig på det där med att vara "sjuk", vem hamnade inte i tidningen dan efter :( Så jävla bra, tack, men man lär sig av sina misstag. Eller inte. Jaja

Puss fan  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0