20 april

Kratta,kratta,kratta,kratta. Nu är det fint i alla fall :) 
Allt annat räknas inte, finns bra mycket mer att kratta men för en annan dag. Och så har jag nu åtagit mig min nya roll som trädgårdsmästare, fantastiskt, så går det när man inte har nåt liv :) men det okej.
Idag börja skolan igen efter lovet men det blev en mjuk start, med andra ord sova till tolv o sen sova lite till . 
Förlåt mamma.


Och nu har jag också konstaterat att mellan halv sex o sju går inte ett skit på tv... 
 
Jag klandrar ingen men det är fel. Jag är inte perfekt, vem fan är det. Känner mig bra grundlurad dock.. Men man kan ju aldrig veta. 

Och jag kan inte släppa det du sa, det du trodde, vet inte varför men det har etsat sig fast. Stenhårt. Förlåt för att jag aldrig säger nåt, det är inte ditt fel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0