Utkast: Du är ...

Du är en dålig vän, du hittar ett substitut och då behövs inte jag mer. Kul att du hör av dig, verkligen. Kul att känna att du bryr dig. Du verkar ju ha det bra igen så. Inte jag. Jag hade behövt ditt stöd ja, men om det inte passar in i ditt nya liv så får det va, orkar inte sträcka mig efter dig mer, du hör inte längre när jag är ledsen eller glad. Du va min bästa men du suger fan nu. Hör på din röst att du ljuger, du blir inte besviken, du bryr dig inte. Kan inte säga det till dej heller för då förnekar du det eller så är det bara jag som framstår som mer ynklig. Fan ta dig. Du har gjort allting värre, genom att inte finnas där.

Får se hur lång tid det tar innan du hör av dig. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0