Im loosing my mind

Sitter här, men ner blåsta träd och flaggstänger runt mig.

Kul, take me away from here. 
 
Lekte leken, försök få ditt hjärta att sluta slå med mental kraft leken. Det funkar inte.

Har nada att berätta, skriva. Nada. Noll, nothing. Funderar på att döda min mamma och göra en jävla sista soppa på henne. Hon är ju förtjust i soppor så det skulle vara till hennes ära. Mhm. Nämner inga namn, HATAR DIG, DU, ER. Inte du cattis. Jävla pissmyror ni är resten av er, jävla pack. Inte du cattis. JO förresten, lite du cattis för du ska gå på bio utan mig. Du är en liiiten pissmyra. Mm, I know u like ants, aha oh yeah. I sann Barry White anda.

Så död åt folket, mig själv och vår planet. Ungefär det som håller på att häna iofrs .... Okej, Smärtsam död åt folket, inte mig själv, och planeten.

Dra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0