Ät min moralkaka och spy.

Okej, jag annulerar.

Cattis, du är den bästa vän man kan ha! Du är som den där vännen man brukade beskriva i mellan stadiet när man fick frågan, Hur tycker du en bra vän ska vara. Du e fan den enda som har ställt upp och inte övergett mig. Det är nu det visar sig vilka som bryr sig och inte. Varmt att veta att det var en. Men du räcker för mig och du gör mitt crapiga liv lite bättre. 

Så nu har jag smörat. Smör smör smör, klyscha klyscha klyscha. Fan va du inte grabb för? Vi hade blivit det ultimata paret. Kommer du ihåg - " As god in my world" ? Fast nu är det mera - " As god and terrorist in our world". 

Jag gråter för jag saknar dig verkligen. Bajs. FY FAEN VAD SMÖRIGT! 

Okej saara det bra nu. Det lov, jag tar mig ingenstans, men självklart ställer Cattis upp och kommer hit. Yey. Jag är som en ny kär 14 åring när jag tänker på dig. I ur och skur, du och jag mot vääääääärlden, oooaaaaooh.  Hoppas på gud att du aldrig läser det här. Hihi

Fuck u alla andra förresten. Saknar er fast jag inte vill. JA, jag klantade mig. JA, jag får skylla mig själv, men jag har fått mitt straff, jag straffar mig själv varje dag, so cut me some slack for fuck sake.Hade gjort det för er. 
Förutom du cattis. Du är bäst. Nej vi är bäst. 

Bajs. Jag är så arg och ledsen och patetisk och buhu och bähä. Så går det när man är fast i skogen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0