Så värdelöst, så meningslöst, så förbannat onödigt....

Varför?

Det här skriver jag inte för att någon ska läsa, för att jag ska berätta om mitt crapiga liv, eller vad jag har på mig idag, eller om vad jag har gjort under dagen. Nej, för det ÄR inte intressant, nobody cares.  Inse ni också att ni är alla lika ointressanta, ta till exempel Blondinbella, bloggar om mode eller något likn? Hur som helst, hon agerar efter det hon har sett, hur man ska, bör bete sig, men hon hade bara tur, att någon fattade intresse.. Men när det verkligen kommer till kritan, vem kommer att minnas henne i historien? En av alla som föll för den tidens stora fluga, modeblogg. Nej, ska man bli "känd" kan det lika gärna vara för något som betyder nåt. Mode betyder säkert jätte mycket för stackars Bella, men jag menar på riktigt. Något som räknas, annars kan man lika gärna låta bli.

Och jag då? Ja det här är väl mina menlösaste verisioner av monologer, instängd i mitt eget knepiga sinne gör mig till knäpp, men dock i stället så utpekar jag er alla andra till knäppisar. Inte för att jag är oförmögen att älska, jag bara vill inte visa det.
Äeh, se det mer som min reflektion av omvärlden då. 
Satt och funderade här om dagen på vad människan egentligen uppnåt sedan tidernas begynnelse, miljarder år av ständigt utvecklade i evolutionen och när vi ser oss omkring så är det vi uppnått.. ? Konsten om hur man tar död på en hel planet?  Bara orelevanta saker..

Fast frågar någon mig, vad ska man göra då, vad är relevant, vad skulle du göra så mkt bättre?
Mitt svar: Vet inte. Så, om vi drar dennna slutsats istället. Det finns inget relevant eller orelevant. Allt är lika meningslöst.

Så lätt det är att skjuta ifrån sig allt.
Lär dig prata rätt och agera rätt vid rätt tillfällen, så kommer du långt.
I annan form, smöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0